Kia oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA

Kia Motors v Ženevě slavnostně uzavřela sponzorskou smlouvu, a stala se tak oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA. Tříletá smlouva platí počínaje sezónou 2018/2019 a poběží až do finále nejvyšší evropské fotbalové soutěže v roce 2021.

Evropská liga UEFA je největší fotbalovou soutěží profesionálních klubů na světě, které se účastní 48 klubů z 55 různých evropských zemí. V rámci všech programů ligy pak tato soutěž přiláká k obrazovkám na 1 miliardu diváků z celého světa. Kia Motors v roli Oficiálního partnera poskytne flotilu 90 vozidel, které pomohou organizátorům finálových soutěží Evropské ligy UEFA v letech 2019, 2020 a 2021. Vozový park se bude využívat k přepravě rozhodčích, oficiálních delegátů a VIP osobností.

Na soutěže Evropské ligy UEFA bude Kia zvát tisíce fanoušků. Díky Kia získá 205 mladých fotbalových fanoušků z celé Evropy možnost stát se oficiálním nosičem turnajového míče, a sdílet tak nadšení z jednotlivých soutěží Evropské ligy UEFA v rámci celé sezóny. Kia využije svoji celosvětovou síť kanálů digitálního marketingu k propagaci Evropské ligy UEFA i mimo samotný evropský kontinent s cílem zprostředkovat fotbalovou soutěž fanouškům po celém světě.

„Slavnostním uzavřením partnerské spolupráce jsme zahájili novou a vzrušující etapu a neskrýváme nadšení z nadcházející tříleté sezóny. Partnerství s UEFA opět potvrzuje naše dlouhodobé vazby se sportem a fotbalem, který je nejoblíbenějším týmovým sportem nejen v Evropě, ale po celém světě,“ komentuje Yong-Won Cho, viceprezident a marketingový ředitel společnosti Kia Motors Corporation. „Evropská liga UEFA je pro nás dokonalou platformou k navázání užších vztahů s fanoušky z celého světa a zviditelnění atraktivní a dynamické značky Kia pro všechny mladé duchem.“

„Brzy zahájíme naši první celou sezónu s Evropskou ligou UEFA, která je největší fotbalovou soutěží profesionálních klubů v Evropě, tuto sezónu za účasti 28 zemí v programu základních skupin. V soutěži se zároveň objevují hráči fotbalu ze všech koutů světa, takže se již těšíme na naši spolupráci s Kia v rámci rozvíjení masové fanouškovské základny,“ uvedl Peter Willems, vedoucí marketingových aktivit a sponzoringu z UEFA Events SA.

„Společně dokážeme prosazovat obsah sloganu ‚The Power to Surprise‘ vytvořením prvního celosvětového ‚Trofejního turné‘ Evropské ligy UEFA v režii automobilky Kia, což bude skvělá příležitost k propagaci fotbalové soutěže i klíčových hodnot značky Kia. Každou sezónu uvedenou soutěž sleduje miliarda televizních diváků, z nichž 45 % žije mimo Evropu, takže si ceníme partnerů jako Kia s tak širokým světovým pokrytím. Dnes jsme oficiálně uvítali Kia Motors do rodiny komerčních partnerů Evropské ligy UEFA pro sezónu 2018-2021 a již se těšíme na spolupráci během propagace této soutěže.“

Doplňuje ambasador ligy UEFA a fotbalová legenda Hernan Crespo: „Jsem ohromným fanouškem Evropské ligy UEFA. Mám úžasné vzpomínky na svoji aktivní účast v této soutěži, a dokonce i na čest v roce 1999 pozvednout nad hlavu ikonickou trofej. Soutěž samotná je stále úspěšnější a nyní za podpory Kia Motors může tento trend ještě zrychlovat. Na úvod této úžasné partnerské spolupráce přeji značce Kia a lize UEFA jen samé úspěchy.“

Program základních skupin sezóny 2018/2019 Evropské ligy UEFA začne 20. září 2018 a vyřazovací část bude zahájena 14. února 2019. Finále se uskuteční 29. května 2019 na olympijském stadionu v Baku, kde Kia plánuje nejrůznější aktivity, jejichž prostřednictvím se podělí o nadšení a jedinečné zážitky s fotbalovými fanoušky z celého světa.



Vydáno: 13.březen 2018, v Nezařazené.
Zdroj: Kia, Kateřina Jouglíčková