Franz Pommer, jednatel Porsche ČR, Milan Chylík, ředitel ISŠA Brno, Vratislav Strašil, jednatel Porsche ČR, se symbolickými QR kódy vzdělávacího projektu QHERO Franz Pommer, jednatel Porsche ČR, Milan Chylík, ředitel ISŠA Brno, Vratislav Strašil, jednatel Porsche ČR, se symbolickými QR kódy vzdělávacího projektu QHERO

V projektu QHERO více než 300 studentů

Více než tři stovky studentů se zapojilo do projektu s názvem QHERO, který v listopadu loňského roku odstartovala společnost Porsche Česká republika s cílem podporovat školy a studenty automobilového zaměření.

Největší importér automobilů do Česka se tímto krokem rozhodl motivovat studenty k aktivnímu zájmu o obor a praxi.

„Zájem studentů i pedagogů nás příjemně překvapil. V tuto chvíli se do projektu zapojily již více než tři stovky studentů a téměř stovka pedagogů,“ hodnotí první měsíce projektu Franz Pommer, jednatel společnosti Porsche Česká republika. Unikátní vzdělávací projekt QHERO pomáhá formovat novou generaci vzdělaných lidí, kteří chtějí svoji profesní kariéru spojit s automobilovou branží.

QHERO 2

Stejně jako práce v servisní síti koncernu VOLKSWAGEN dnes vyžaduje vysoce sofistikované přístupy a technologie, tak i projekt QHERO motivuje studenty prostřednictvím originální mobilní aplikace QHERO. Ta umožní studentům jednoduše a transparentně sbírat za své výkony ve škole a při praxi body, které pak mohou vyměnit za různé atraktivní odměny spojené se značkami Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy. „Studenti ze středních odborných učilišť v Novém Strašecí, Berouně a Brně již za své výsledky ve škole i během odborné praxe, která probíhá v autorizovaných servisech koncernu VOLKSWAGEN, získali první pěkné odměny z našich značkových butiků,“ uvádí F. Pommer. Praxi studenti absolvují pod vedením vedoucích servisů ve společnostech AMOND Kladno, Autosalon Klokočka Praha a Porsche Inter Auto Brno.

Důležitou součástí projektu QHERO je vzdělávání pedagogů, kteří se díky specialistům z oblasti After Sales společnosti Porsche Česká republika seznamují s nejnovějším trendy ve vývoji technologií a opravárenských procesů koncernu VOLKSWAGEN. Ve čtyřech termínech experti Porsche ČR proškolili na aktuální produkty a technologie celkem 75 pedagogů.

QHERO_Skoleni pedagogu

Importér a servisní partneři spolupracují v rámci projektu se školami i v dalších oblastech. Porsche Česká republika se podílí na dnech otevřených dveří škol, kde se zájemci o studium mohou seznámit nejen se školami a učebními plány ale také s nejmodernější opravárenskou technikou a technologiemi. Oceňovanou součástí těchto akcí jsou prezentace nových vozidel koncernu VOLKSWAGEN, které zapůjčují autorizovaní servisní partneři, zapojení do projektu.

Projekt QHERO spolupracuje rovněž na přípravě již na 24. ročníku celostátní soutěže Autoopravář junior, která proběhne 26.-28. března v Mladé Boleslavi. Porsche Česká republika do soutěže, kde se utkají nejlepší studenti z oboru automechanik, autotronik, autokarosář a autolakýrník, věnuje nejen ceny pro účastníky, ale podílí se také na přípravě teoretických testů. Specialisté servisní sítě Porsche ČR se zapojí také jaké trenéři a komisaři u praktických zkoušek.

V současné době jezdí v České republice téměř osm set tisíc osobních a užitkových vozů značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy. Jejich majitelé mají k dispozici prodejní a servisní síť ve stovce míst naší země, kde pracuje na tři tisíce odborníků.

QHERO_marketing

 



Vydáno: 9.březen 2018, v Servis, Vzdělání.
Zdroj: Porsche ČR, Jan Klíma