Barna: Kia je 4. nejprodávanější značka mezi priváty

KIA MOTORS CZECH registrovala v České republice v roce 2016 celkem 8938 vozů, což je téměř o pětinu více než v roce 2015. Automobilka tak o 138 vozů překonala prodejní cíle, které si stanovila na začátku loňského roku.

Za růstem stojí podle import především třetinový nárůst prodejů vozů firemním zákazníkům, který je ve srovnání 15 nejprodávanějších automobilek na českém trhu druhý nejvyšší.

„Prodeje firemním zákazníkům tvoří více než tři čtvrtiny prodejů všech automobilů v České republice, proto na něj budeme zaměřovat pozornost i v letošním roce, ve kterém bychom díky naší nové modelové řadě vozů KIA Optima Sportswagon rádi výrazně posílili především naši přítomnost na trhu v segmentu D,“ říká Arnošt Barna, Acting Managing Director společnosti KIA MOTORS CZECH.

Kia však v novém roce nezapomíná ani na privátní zákazníky, mezi kterými si v minulých letech vybudovala silnou pozici. V letošním roce byla Kia mezi privátními zákazníky čtvrtou nejoblíbenější automobilovou značkou, když prodala 3 274 vozů.

„Zákazníci dlouhodobě oceňují především naši sedmiletou tovární záruku a také dynamický vzhled našich automobilů, které pravidelně získávají ocenění v prestižních designových soutěžích. Neusínáme však na vavřínech a do nového roku jsme pro zákazníky připravili představení celé řady nových či modernizovaných modelů, ze kterých si vybere i ten nejnáročnější řidič,“ dodává Arnošt Barna.

KIA s modelovou ofenzivou začala už loni na podzim, kdy postupně představila model Kia Optima Sportswagon, první kombi Kia v segmentu D podpořené navíc výhodným financováním. Zároveň začala svoji vlajkovou loď nabízet také ve výkonné sportovní verzi GT s 245 k a v ekologické variantě ve verzi Plug-in Hybrid. Během podzimu představila automobilka také modernizované verze modelů Kia Soul a Kia Carens a také nový hybridní crossover Kia Niro.

Arnošt Barna

Arnošt Barna

 



Vydáno: 12.leden 2017, v Dovozci, Registrace.
Zdroj: Kia, Kateřina Jouglíčková