Symbolický šek na 100 000 Kč předala do rukou Jana Blodka PR manažerka firmy Zuzana Joklová

Porsche IA podpořila Den dětské onkologie

Porsche Inter Auto CZ nadále podporuje onkologicky nemocné dětské pacienty. Stejně jako v uplynulých čtyřech letech byla společnost partnerem osvětového Dne dětské onkologie a na organizaci této akce přispěla finančním darem ve výši 100 000 Kč.

Symbolický šek na 100 000 Kč předala v sobotu 16. února během koncertu na podporu dětské onkologie do rukou Jana Blodka, předsedy sdružení Haima CZ z.s., Mgr. Zuzana Joklová, PR a marketing manažerka společnosti Porsche Inter Auto CZ.

„Naše společnost stojí jako partner akce od jejího zrodu. Již pátým rokem finančně podporujeme Den dětské onkologie a jsme potěšeni, že i v letošním roce nenastaly žádné změny a my opět můžeme být jeho součástí. Kromě finanční podpory organizujeme během jarních měsíců na všech našich pobočkách Den s Porsche, zábavné odpoledne pro malé pacienty a jejich blízké, kde jim kromě zábavných aktivit nabízíme i projížďky našimi vozy. Chceme tak vnést dětem radost a nezapomenutelné zážitky během jejich náročné léčby,“  říká Zuzana Joklová.

V sobotu 16. února 2019 se na Václavském náměstí v Praze uskutečnil již pátý ročník Dne dětské onkologie s podtitulem Den rekordů a zábavy pro všechny děti. Tématem letošního ročníku byly pozdní následky onkologické léčby u dětí. Cílem akce je šířit mezi lidmi povědomí o problematice dětských onkologických onemocnění a vzdát hold všem bývalým i současným onkologickým dětským pacientům a jejich rodinám.

Bohatý doprovodný program pro širokou veřejnost zahrnoval vystoupení známých kapel, besedu pro veřejnost na téma pozdních následků a slavnostní rozsvícení lampionů. Velké pozornosti se dostalo Jiřímu Mádlovi a dalším českým osobnostem, které zde měly autogramiádu.

Součástí programu bylo i dosažení rekordu o navázání nejdelší zlaté stuhy organizovaného agenturou Dobrý den a jeho zapsání do České knihy rekordů. Stuha měřila celkem 1 215 metrů.

V rámci osvětové akce proběhla také „Šálová kampaň“. Zakoupením šály či čepice s logem DDO tak mohl každý projevit svou solidaritu s onkologicky nemocnými dětmi.



Vydáno: 22.únor 2019, v Dovozci, Eventy, ExpressAuto, Sponzoring.
Zdroj: Porsche IA